Thursday 11 October 2018

BBM3410/18: KERJASAMA DEMI FLATLAY



Assalamualaikum semua....

Hari ini saya akan menceritakan semula berkenaan kuliah BBM3410 minggu ke-5, dimana kami telah diberi penerangan yang begitu sempurna oleh Prof Dr. N berkenaan dengan Flatlay. Flatlay telah terbahagi kepada empat flatlay iaitu:

1) Flatlay
2) Half Flatlay
3) Quarter Flatlay
4) Zero Flatlay

Selesai sahaja penerangan daripada Prof Dr. N, saya dan ahli kumpulan telah mengambil gambar-gambar mengikut flatlay yang telah diterangkan. kerjasama antara ahli kumpulan telah melancarkan proses tersebut. Setiap flatlay haruslah mempunyai 4 keping gambar dan kami perlu memuatnaik ke Instagram serta perlu seragam sesama ahli kumpulan.

Berikut merupakan gambar-gambar ketika proses membuat Flatlay:








maka hasilnya





INGIN LIHAT HASIL-HASIL FLATLAY YANG LAIN MAKA SILA LAWATI AKAUN INSTAGRAM SAYA.. 

https://www.instagram.com/_mariamishak_/

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18:FACEBOOK

Assalamualaikum.ini merupakan tugasan kejutan yang diberikan oleh prof.. Maaf prof andai saya terkasar bahasa.. saya sayang prof keta...