Wednesday 3 October 2018

BBM3410/18: ANAK BONGSU MAK



Ujian demi ujian yang perlu dihadapan sepanjang dua minggu kebelakangan ini telah membuat hati ini tersentuh. Bagaimana saya mengatasi masalah tersebut, saya mengambil inisiatif untuk menghubungi orang yang tersayang iaitu ibu saya. Setiap kali berbual melalui telefon, hati ini berasa sangat tenang sehinggakan saya seakan-akan terlupa terhadap masalah yang dihadapan. 

Mengenai ibu saya, beliau seorang yang tegas sehinggakan melatih diri ini menjadi seorang yang berani tetapi kadang-kala terpaksa akur akan ujian yang melanda.                                                                             




No comments:

Post a Comment

BBM3410/18:FACEBOOK

Assalamualaikum.ini merupakan tugasan kejutan yang diberikan oleh prof.. Maaf prof andai saya terkasar bahasa.. saya sayang prof keta...