Wednesday 3 October 2018

BBM3410/18: TUGASAN BERKUMPULAN



Setiap semester, pelajar diminta untuk menyempurnkan tugasan dengan membentuk ahli kumpulan. Maka berlakulah sesi perebutan ahli kumpulan agar tidak tersilap pilih ahli kumpulan. Pada semester ini, semua subjek yang saya ambil diminta untuk membentuk kumpulan dan menyempurkan tugasan. 

Pada semester ini juga, Pengalaman telah mengajar saya untuk memilih ahli kumpulan yang betul-betul memberi komitmen. Situasi ini benar-benar mengajar saya supaya tidak menilai seseorang dari luaran, walaupun dilihat dari segi fizikal begitu aktif tetapi pada hakikatnya sangat menguji emosi saya. Demi tugasan dan pernilaian terpaksa juga saya teruskan.

Tetapi saya akur dan tidak dapat dinafikan setiap orang mempunyai kelebihan dan kelemahan. Maka saya harus belajar untuk menerima setiap apa yang diberikan. 

#HatiSisKoyak

No comments:

Post a Comment

BBM3410/18:FACEBOOK

Assalamualaikum.ini merupakan tugasan kejutan yang diberikan oleh prof.. Maaf prof andai saya terkasar bahasa.. saya sayang prof keta...